Gepubliceerd op: 26-04-2024 Nieuw

Voorjaarsconcert schoolkoor 4,5 en 6

Op 25 april gaven de klassen 4,5 en 6 hun voorjaarsconcert als schoolkoor.

In een bomvolle Witte Kerk in Sint Pancras zongen zij de sterren van de hemel onder leiding van dirigent Inez Vermooten met Corinne Moerbeek op piano.

Er was een wisselend repertoire te horen met liedjes als Don’t worry - Be happy, Aan de Amsterdamse Grachten, maar ook het door zesde klassers aangedragen Bohemian Rhapsody. Klas 6 kwam extra in de spotlight met solo’s en kleinere groepjes.

Juf Inez is 20 jaar als koorleiding verbonden geweest aan onze school en na dit schooljaar moeten we helaas afscheid van haar gaan nemen. Dank je wel voor al je prachtige muzikale werk Inez!

Voor wie er niet bij kon zijn of graag nog even na wil genieten, hier een klein fragment van het Franse Vois sur ton chemin uit de film Les Choristes