vrijdag 5 april 2024 Rudolf Steinerschool Alkmaar

Let op!
Deze activiteit is al geweest en werd gehouden op
vrijdag 5 april 2024

Informatiebijeenkomst ouders nieuwe leerlingen

Om een indruk van onze school te krijgen, bent u welkom op één van onzeinformatieochtenden. We verzorgen in schooljaar 2023-2024 de volgende informatie momenten voor nieuwe ouders:

Vrijdag 19 januari 2024 9.30-11.00 uur

Vrijdag 1 maart 9.30-11.00 uur

Vrijdag 5 april 2024 9.30-11.00 uur

Vrijdag 24 mei 2024 9.30-11.00 uur

U kunt zich aanmelden voor een informatiebijeenkomst via info@rsteinerschool.nl t.a.v. Petra Koopman

De ochtend is bedoeld voor nieuwe ouders die overwegen hun kind(eren) bij ons aan te melden of dat al hebben gedaan via een voor-aanmelding en willen kennismaken met onze school.

Aanmelden van uw kind(eren) verloopt via onze website. Zie kopje Contact- aanmelden.

We raden u aan, als u nog geen voor-aanmelding heeft gedaan, om, voorafgaand aan de informatieochtend eerst te informeren of wij plek hebben voor uw kind, om eventuele teleurstellingen te voorkomen op de informatieochtend zelf.

Inlezen kunt u op onze eigen website en via de website: